שמנים אתריים לתינוקות וילדים

כי לא כל שמן אתרי מתאים להם

בואו נדבר על הדבר החשוב לנו מכל – הקטנטנים שלנו.

התינוקות והילדים שלנו הם הדברים הכי חשוב לנו בעולם. וככאלה, חשוב לנו לשמור על בריאותם. במאמר זה, נעבור על השמנים של "אתריא – בריאה מהטבע" המתאימים לשימוש גם בילדים ותינוקות.

שמנים אתריים לתינוקות  - אתריא בריאה מהטבע

עולם חדש ומאתגר

כשתינוק נולד, שתי מערכות הגוף שלו שיחשפו הכי הרבה והכי מהר לבחוץ, ושהן לפיכך הכי רגישות, הן מערכת העיכול ומערכת הנשימה.

כמערכות שצריכות להתמודד עם מידע, מזון ואוויר חדשים המגיעים מבחוץ, העומס עליהן רב ולכן בחלק מהמקרים עלולות להתפתח לתינוק הפרעות שונות כמו גזים, ריפלוקס, אי שקט, שיעול, סטרידו, אסטמה ועוד.

שמנים אתריים לתינוקות ETHERIA CREATION OF NATURE

שמנים אתריים מומלצים לתינוקות

במקרים אלו, אנו ממליצות להשתמש בשלושה שמנים אתריים מומלצים – לבנדר, רווינטסרה (ולא רבנסרה כמו שנוטים לחשוב) ואקליפטוס רדיאטה.

לבנדר בולגרי - עזרה ראשונה בבית. מחזק את הלב ומרגיע את הנפש, מצוין להפרעות שינה ולקושי של תינוקות לא רגועים או חרדתיים להתכנס לתוך השינה. מצוין גם לדלקות אוזניים.

רווינטסרה -  ולא רבנסרה (הרבנסרה הוא שמן שונה לחלוטין המכיל חומרים קרצינוגניים) מצוין לטיפול במערכת הנשימה. מחזק את מערכת החיסון, מטפל בצינון על רקע רוח קור (הגדרת הרפואה הסינית) אשר לה סימפטומים כדוגמת -  התקררות ונזלת לבנה או שקופה, ליחה שקופה ושפעת.

אקליפטוס רדיאטה - חריפותו עדינה יותר מהאקליפטוס גלובולוס המוכר ולכן הוא משמש לילדים ותינוקות. מצוין לטיפול בזיהומים במערכת הנשימה ובצינון בשלב המתקדם – מצבים בהם הליחה צהובה, תקועה ולא יוצאת. משמש גם לטיפול בברונכיטיס, שפעת, חום ועוד.

שמנים אתריים לתינוקות ETHERIA

 איך נשתמש בשמנים אתריים בתינוקות

  • ניתן לטפטף 3-4 טיפות על הנחשוש המקיף את המיטה כל 3-4 שעות. עור התינוק הוא עדין בשלב זה ולכן מומלץ שלא להשתמש בשמנים אתריים בגיל זה (עד שלושה חודשים) ישירות על העור. כמובן שבכל מקרה ובכל גיל יש להימנע ממגע עם העיניים
  • מגיל 3 חודשים והילך, ניתן למהול את השמנים האתריים בשמן נשא לפי המינונים המומלצים בהתוויות ולאחר מהילתם ניתן ליישמם על גבי העור.
  • אנחנו ממליצות על שמן שקדים כשמן נשא. בטוח ומומלץ לעיסוי תינוקות ולילדים. אצלנו באתריא תמצאו שמן שקדים טהור, באיכות טיפולית מעולה ובאישור משרד הבריאות.

שמנים אתריים מומלצים לילדים – מגיל שנתיים ומעלה

ניתן להשתמש בשמנים האתריים שציינתי למעלה ובעוד מספר שמנים עליהם אפרט כאן.

הדסאנטי ויראלי, אנטי דלקתי. מומלץ בהדפה החל מהלידה ולשימוש על גבי העור תוך דילול בשמן נשא החל מגיל שנתיים. מכייח, טוב נגד נזלת, מצוין לבעיות במערכת הנשימה, ברונכיטיס, שיעול, התקררות. בהקשר הרגשי -  מאזן ומעלה את מצב הרוח.

תפוז מתוקמצוין לילדים הסובלים מחרדות. מומלץ לשימוש החל מגיל שלוש. משרה מצב רוח טוב, שמחה, אופטימיות. מצוין לשילוב עם לבנדר.

שמנים אתריים לילדים ETHERIA CREATION OF NATURE

שימו לב!

השמנים שלנו – אתריא בריאה מהטבע, הם באיכות טיפולית מעולה ו – 100% טבעיים.

מאושרים ע"י משרד הבריאות ולכן מתאימים לשימוש על גבי העור – בשמן נשא כמובן.

לרכישה של כל אחד מהשמנים המופיעים בכתבה – לחצו כאן.

לרכישה עכשיו

הצצה לחנות שלנו