שמן תפוז מתוק מבית אתריא

שם בוטני - Citrus Sinensis.

ההדר של הטבע

פרט להיותם נפלאים לאכילה ולהכנת מיצים, פירות הדר מכילים מגוון רחב של רכיבים פעילים והמחקר למציאת שימושים נוספים עבורם עדיין נמצא בעיצומו. שמן אתרי תפוז (שם בוטני: Citrus Sinensis), המופק מקליפת הפרי וצבעו כתום-צהוב, עשיר בוויטמין C, פלבונואידים, חומצות ושמנים נדיפים, הוא אנטי-פטרייתי ואנטי-חיידקי, מרענן ומרגיע ויכול לשמש לשיפור מצב הרוח וכנוגד חרדה ומשרה שמחה ואופטימיות.
      
שלל התכונות החיוביות של שמן התפוז הביאו לכך שכיום הוא מצוי בשימוש נרחב הן במוצרים ביתיים, והן במוצרים רפואיים ותעשייתיים. שמן אתרי תפוז משולב כמרכיב עיקרי במוצרי טיפוח שונים, מקרמים וסבונים דרך מוצרי אנטי אייג'ינג ועד דיאודורנטים, מטהרי אוויר ועוד.
שמן אתרי ETHERIA

שלל יתרונות עסיסיים

  • מערכת הדם שמן אתרי תפוז יכול לסייע בהורדת לחץ הדם.
  • מערכת העיכול שמן אתרי תפוז מטפל בעוויתות מעיים, באבנים בכיס המרה, בעצירות ובשלשול ובכולסטרול בדם. מסייע בהפרשת מיצי מרה ובכך מביא לפירוק שומנים ולירידה במשקל.
  • נשימה ומערכת חיסונית שמן תפוז יכול לסייע לטיפול בחום גבוה, ברונכיטיס, אסטמה, התקררויות והצטננויות, הודות לתכונותיו האנטי ויראליות, האנטיספטיות והאנטי-דלקתיות.
  • עור שמן אתרי תפוז משפר את זרימת הדם ועוזר לעור יבש ופגום, בנוסף הוא מסוגל להועיל בטיפול בבעיות קוסמטיות דוגמת סימני מתיחה, עור יבש, אסטמה של העור, קמטים, נזקי אור השמש ועוד.
  • שרירים שמן אתרי תפוז מקל על כאבי שרירים כאשר מעסים אותו אל תוך העור בשילוב עם שמן נשא, כמו שמן שקדים או שמן אבוקדו.
  • איזון הנפש שמן אתרי תפוז משרה אווירה רגועה, מפחית הפרעות חרדה, סטרס וכעסים – משרה שמחה ואופטימיות! ומסוגל לטפל בבעיות אינסומניה וחוסר שינה.

שמן תפוז ושמן לבנדר מבית אתריא

שמן תפוז - ללידה קלה ורגועה

לנשים בהריון כדאי לדעת. שמן אתרי תפוז מצויין לשימוש עם תחילת תהליך הלידה. ניתן להשתמש בו בהרחה או על ידי טפטוף של כמה טיפות על חלוק היולדת או שימוש על גבי השפתיים כשזה משולב בשפתון. שמן תפוז מעמיק את הצירים, השפעתו המרגיעה והמיטיבה של השמן מהירה ומורגשת באופן מיידי.

שמן תפוז – מגוון רחב של שימושים

  • בהרחה או בהדפה כמה טיפות משמן התפוז על פיסת בד אותה נריח יביאו לשינה רגועה (זיכרו ששמן התפוז כתמתם ועלול להשאיר כתמים). אפשר גם לטפטף כמה טיפות למבער מתאים, לפיזור בחלל החדר.
  • בעיסוי יש לערבב את שמן התפוז עם שמן נשא כלשהו כמו שקדים, זרעי ענבים או שומשום ביחס של כארבע טיפות שמן תפוז לכל 10 מ"ל של שמן נשא - ולעסות אל תוך העור לפני השינה.
  • באמבטיה להוסיף לאמבט חם חמש טיפות של שמן תפוז לאווירה נעימה, מרגיעה ומשמחת.
  • אידוי - אינהלציה לטיפול בבעיות נשימה, ניתן להוסיף שתיים-שלוש טיפות שמן תפוז לקערת מים רותחים, ולשאוף כאשר הראש מכוסה במגבת.
  • קומפרסים מוסיפים שש טיפות של שמן תפוז ל-250 מ"ל של מים חמים או קרים, טובלים מגבת במים ומניחים על האיזור הרצוי בגוף, על מנת להקל על בעיות עור, שרירים, ופציעות קלות.

שמן תפוז מבית אתריא

דברים שחשוב לדעת

* בכל האמור לעיליש לעיין היטב בהתוויות ובהוראות לצרכן המצויינות על תווית המוצר. בכל מקרה או חשד לבעיה רפואית-בריאותית, חובה להתייעץ עם ארומתרפיסט/ית מוסמך/ת או רופא/ה טרם השימוש על מנת לוודא שימוש נכון ומותאם למטופל ולמצבו.

     
** אין למרוח את השמן על רקמות ריריות כמו העיניים, פה, איברים אינטימיים וכדומה.
    
*** מומלץ לנסות קודם להשתמש בכמות קטנה מהולה בשמן צמחי (בהתאם למינון המופיע על תווית המוצר) על מפרק כף היד בחלקו הפנימי, כדי לוודא שאין תגובה אלרגית כלשהי.
  
לרכישת שמן אתרי תפוז מתוק מבית אתריא בריאה מהטבע - הקליקו כאן

לרכישה עכשיו

הצצה לחנות שלנו