שמן רוזמרין מבית אתריא

שם בוטני - Rosmarinus officinalis.

 ניחוח של בריאות

הרוזמרין הרפואי הוא חבר בקבוצת שמני התבלין וכמו הלבנדר, משתייך למשפחת השפתניים. הרוזמרין הוא שיח בעל עלים מחודדים, שאת ריחו העז האופייני ניתן לחוש כשממוללים את עליו.

שמן אתרי רוזמרין מבית אתריא

?מהו שמן רוזמרין

מוצאו של הרוזמרין מארצות הים התיכון, אירופה וצפון אפריקה. שמן הרוזמרין מופק מרוב חלקי הצמח, בעיקר מקצות הענפים הפורחים או מהעלים והוא ידוע בהשפעתו המיטיבה על כל מערכות הגוף, טוב למצבי סינוסיטיס והצטננות, ממריץ פעילות לבבית, כיס מרה וכבד, משכך כאבי שלד, מאזן כולסטרול ומשפר הרגשה, מצב נפשי ובעיות קשב וריכוז.
שמן רוזמרין ETHERIA

שלל יתרונות נוספים מכף רגל ועד ראש

  • כללי: שמן הרוזמרין מחמם, מעורר ומחטא, משקם וממריץ, הוא אנטי ויראלי, אנטי דיכאוני, משכך כאבים ומחדש תאים.
  • רגליים: מעולה לסובלים מדליות ברגליים, פטרת ציפורניים ולשיכוך כאבי שרירים.
  • מערכת הנשימה: שמן רוזמרין מצויין לטיפול בקשיי נשימה, ברונכיטיס, צינון ושפעת, סינוסיטיס ואסטמה.
  • ראש ושיער: שמן רוזמרין מטפל בנשירת שיער ובקשקשים על ידי הזרמת דם אל הראש. בנוסף שמן רוזמרין ידוע גם ביכולתו לטפל בכינים ולקטול טפילים.
  • קשב וריכוז: כבר בתקופה העתיקה נהגו סטודנטים לעטר את ראשם בעלי רוזמרין כדי להגביר את יכולת הריכוז. וגם כיום, משתמשים סטודנטים רבים בעציץ רוזמרין על השולחן כאמצעי טבעי להתמודדות עם בעיות קשב וריכוז. שמן רוזמרין מגן על מערכת העצבים ומביא לביצועים קוגניטיביים משופרים, כולל טיפול בעיות זיכרון, קשב וריכוז. החומצה המצויה בשמן יכולה להיות שימושית בהגנה מפני התנוונות של מערכות עצביות הקשורות להגנה מפני מחלות כמו דמנציה ואלצהיימר.

   שימוש נכון בשמן רוזמרין

את שמן הרוזמרין יש למהול בשמן נשא (שמן זית, שמן שקדים, שמן זרעי ענבים) ביחס של כטיפה - שתי טיפות על כל 40 מ"ל של שמן נשא. את התערובת ניתן למרוח על הקרקפת, הזרועות, הרגליים, הגב, העורף וכפות הידיים והרגליים. ניתן גם להמריץ את החושים באמצעות הרחת שמן אתרי רוזמרין לאחר שנידפתם אותו בחלל החדר באמצעות מבער.
שמן אתרי מבית אתריא

:דברים שחשוב לדעת

* בכל האמור לעיליש לעיין היטב בהתוויות ובהוראות לצרכן המצויינות על תווית המוצר. בכל מקרה או חשד לבעיה רפואית-בריאותית, חובה להתייעץ עם ארומתרפיסט/ית מוסמך/ת או רופא/ה טרם השימוש על מנת לוודא שימוש נכון ומותאם למטופל ולמצבו.

** נדגיש גם כאן שאין למרוח את השמן על רקמות ריריות כמו העיניים, פה, איברים אינטימיים וכדומה.
              
*** מומלץ לנסות קודם להשתמש בכמות קטנה של תרכובת שמן אתרי רוזמרין מהול בשמן צמחי (בהתאם למינון המופיע על תווית המוצר) על מפרק כף היד בחלקו הפנימי, כדי לוודא שאין תגובה אלרגית כלשהי.
   
לרכישת שמן אתרי רוזמרין מבית אתריא בריאה מהטבע - הקליקו כאן

לרכישה עכשיו

הצצה לחנות שלנו