שמן אתרי מנטה מבית אתריא

שם בוטני -  Mentha Arvensis.

שמן אתרי מנטה - לחיות בראש שקט

לשמן אתרי מנטה יש הרבה מאוד שימושים, ולכן לא נדיר בכלל למצוא אותו בקופסת התרופות או בארון העזרה הראשונה בבתים רבים כל כך. כי שמן אתרי מנטה, אולי תתפלאו לדעת, עושה הרבה יותר מאשר רק לרענן את הנשימה. הוא משמש להרגעת מיגרנות וכאבי ראש, בחילות ובעיות בטן אחרות, יכול לעורר את החושים לפני פגישה ארוכה ולהעניק מתכונותיו הטובות הרבות גם בשימושים רבים ומגוונים.

שמן אתרי מנטה מוכר לאנושות כבר אלפי שנים.

זהו שמן אתרי נפוץ ושימושי, המספק, בצד שלל תכונות מרפאות גם מגע קריר ומרענן.

שמן מנטה הוא מן השמנים הנפוצים ביותר בעולם וקיים אודותיו תיעוד המעיד על שימוש נרחב בו בתרבויות עתיקות, כולל במצרים וביוון העתיקה, שם שימש בעיקר לטיפול בבעיות עיכול ולחיטוי.

שמן מנטה מבית אתריא

מרכיבים, שימושים ותכונות

שמן אתרי מנטה מופק מעליו של צמח הנענע החריפה, צמח ארומתי רב שנתי, ממשפחת השפתניים.

הוא משולב בתרכובות של שמנים וקרמים, ניתן להשתמש בו בהדפה במבער ולהשתמש בו גם באופנים אחרים. המרכיבים הכימיים בו מצוינים למערכת העיכול.

השמן ידוע כמחטא רב עוצמה, נוגד התכווצויות, קוטל נגיפים ופטריות ומומלץ לשימוש במצבים של כאבי שרירים, כאבי ראש, מיגרנה, בעיות בדרכי נשימה כגון אסטמה וברונכיט.

בנוסף, שמן אתרי מנטה יעיל לטיפול בבעיות עור דוגמת אקנה, אטופיק דרמטיטיס, עור דלקתי ומגורה.

וזה עוד לא הכל: שמן מנטה יעיל להרחקת כינים ויתושים, מסייע בשיפור התיאבון, מחזק את מערכת העצבים, מרענן ומרגיע את הנפש, מפיג מתחים ועייפות ויעיל לשיפור הריכוז.

מה מיוחד בשמן מנטה מבית אתריא

אנו מקפידות על ייצור שמן טהור ברמה הגבוהה ביותר, שאינו מדולל ואינו כולל חומרי ריח סינתטיים. כמו בכל מוצר הנושא את מותג אתריא, גם בשמן אתרי מנטה אנו מקפידות על רישוי מלא של משרד הבריאות ועל תוצרת כחול לבן. מיותר לציין כי מוצרינו לא נוסו על בעלי חיים.

שמן אתרי ETHERIA

טיפים לשימוש בשמן אתרי מנטה

טיפ נוסף ושימושי, אם נתקפתן כאב ראש או מיגרנה, טפטפו 2 טיפות שמן אתרי מנטה ל 5 מ"ל (כפית) שמן שקדים של אתריא ועסו בזהירות ובתנועות סיבוביות את הרכות. כמובן כמובן, יש להיזהר ממגע עם העיניים ולפעול בהתאם להתוויות ולשאר הוראות השימוש המופיעות על הבקבוק.

דברים שחשוב לדעת

* יש לעיין היטב בהתוויות ובהוראות לצרכן המצויינות על תווית המוצר. בכל מקרה או חשד לבעיה רפואית-בריאותית, חובה להתייעץ עם ארומתרפיסט/ית מוסמך/ת או רופא/ה טרם השימוש על מנת לוודא שימוש נכון ומותאם למטופל ולמצבו.

** נדגיש גם כאן שאין למרוח את השמן על רקמות ריריות כמו העיניים, פה, איברים אינטימיים וכדומה.

*** מומלץ לנסות קודם לשימוש כמות קטנה של תרכובת שמן אתרי מנטה מהול בשמן צמחי (בהתאם למינון המופיע על תווית המוצר) על מפרק כף היד בחלקו הפנימי, כדי לוודא שאין תגובה אלרגית כלשהי.

**** השמן אינו מומלץ לשימוש בעת ההריון וההנקה.

לרכישת שמן אתרי מנטה מבית אתריא בריאה מהטבע - הקליקו כאן 

לרכישה עכשיו

הצצה לחנות שלנו