שמן אתרי אקליפטוס מבית אתריא

שמות בוטניים - Eucalyptus Radiata Eucalyptus globulus.

שמן אתרי אקליפטוס – ואפשר לנשום בשקט

אם אתם מחפשים שמן אתרי שיעזור למערכת החיסון שלכם, יגן עליכם ממגוון זיהומים ויקל על בעיות נשימה, שמן האקליפטוס הוא השמן האתרי המתאים לכם.

שמן אתרי אקליפטוס הוא אחד השמנים האתריים היעילים ביותר לטיפול בשיעול, אלרגיות עונתיות וכאבי ראש.

שמן אתרי אתריא

מחקרים קובעים כי הפעולה האנטי-מיקרוביאלית רחבת הספקטרום של שמן אתרי אקליפטוס הופכת אותו לחלופה אטרקטיבית לתרופות. זו גם הסיבה ששמן אתרי אקליפטוס משמש לרוב כמרכיב חשוב במוצרים למלחמה בפתוגנים זרים ובצורות שונות של זיהומים.

שמן אתרי אקליפטוס ידוע גם ביכולתו להילחם בזיהומים חיידקיים, נגיפיים ופטרתיים ובסיוע בפינוי דרכי הנשימה מליחה שהצטברה בהן.

מסיבות אלה, אקליפטוס הוא ללא ספק אחד השמנים האתריים המועילים והוורסטיליים ביותר שיכולים להימצא בארון התרופות שלכם.

? מהו שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס עשוי מעלים של מיני עץ אקליפטוסים מובחרים. העצים שייכים למשפחת הצמחים Myrtaceae, המצויה באוסטרליה, בטסמניה ובאיים סמוכים.

בחברות מסורתיות, שימש שמן האקליפטוס כחומר משכך כאבים שעוזר להקל על הכאב, והוא זכה להערכה גם בזכות יכולתו להפחית דלקות ולשפר את מצב הנשימה.

כיום, השימושים בשמן אקליפטוס הם נרחבים, והוא משמש במגוון רחב של מוצרים. לאקליפטול, המהווה 70-90 אחוזים מתכולת שמן האקליפטוס, יש השפעות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ומשככות כאבים.

שמן אקליפטוס מבית אתריא

אקליפטוס גלובולוס

שם בוטני – Eucalyptus Globulus

ריחו של שמן האקליפטוס גלובולוס חזק, מנטולי, מרענן וקריר.

שמן אקליפטוס גלובולוס יעיל מאוד לטיפול בגודש וליחה ובריסוס באוויר יטהר את החדר מבקטריות ומחלות וימנע הדבקה. השמן גם מעולה לטיפול באסטמה, ברונכיטיס, סינוסיטיס ודלקות בריאות ובגרון. בנוסף, שמן אקליפטוס גלובולוס הוא אנטימיקרוביאלי ומרחיק יתושים, חרקים, פשפשים ואף עכברים וחולדות.

שמן אקליפטוס גלובולוס מומלץ לשימוש במבער, בעיסוי ועוד.

שמן אקליפטוס רדיאטה מבית אתריא

אקליפטוס רדיאטה

שם בוטני - Eucalyptus Radiata

שמן אקליפטוס רדיאטה הוא שמן אתרי נדיף המופק מעלי אקליפטוס רדיאטה.

שמן אתרי אקליפטוס רדיאטה מגיע מאוסטרליה, טסמניה וברזיל והוא שמן אידיאלי לחיטוי, אנטי-ויראלי (מעולה לטיפול בהצטננות) ומרענן. ריחו מעודן, מתוק ופירותי.

השמן מקל על תסמיני חורף שונים, הוא מחזק את מערכת החיסון והנשימה, בעיקר מערכת הנשימה העליונה, מטפל בתשישות ועייפות ובדומה לשמן אקליפטוס גלובולוס הוא מצויין לטיפול בצינון, גודש באף, סינוסיטיס, אסטמה, ברונכיטיס ועוד.

שמן זה עדין יותר מבחינת חריפותו ביחס לאקליפטוס גלובולוס ובשל כך הוא משמש כתחליף לגלובולוס ומתאים בעיקר לשימוש וטיפול בילדים.

מומלץ להשתמש בשמן אקליפטוס רדיאטה להדפה באדים בחדרי ילדים באמצעות מבער או לטפטף כמה טיפות על מטלית בד ולקשור בחדר מחוץ להישג ידם של ילדים על מנת לטהר את האוויר ולהקל על הנשימה.

איך נשתמש בשמן אקליפטוס

במקרה של צינון בילדים, נטפטף טיפה של שמן אתרי אקליפטוס רדיאטה ל- 5 מ"ל (כפית) שמן צמחי (לדוגמא שמן שקדים , זרעי ענבים, אבוקדו וכו') ועם התרכובת שיצרנו נעסה בתנועות סיבוביות את בית החזה של הילד/ה.

במקרה של צינון במבוגרים , נבצע את אותה הפעולה בדיוק , רק עם מינון של 2 טיפות שמן אתרי אקליפטוס גלובולוס ל- 5 מ"ל שמן צמחי (לדוגמא שמן שקדים , זרעי ענבים, אבוקדו וכו').

שמנים אתריים אתריא

דברים שחשוב לדעת

* בכל האמור לעיל: יש לעיין היטב בהתוויות ובהוראות לצרכן המצויינות על תווית המוצר. בכל מקרה או חשד לבעיה רפואית-בריאותית, חובה להתייעץ עם ארומתרפיסט/ית מוסמך/ת או רופא/ה טרם השימוש על מנת לוודא שימוש נכון ומותאם למטופל ולמצבו.

** נדגיש גם כאן שאין למרוח את השמן על רקמות ריריות כמו העיניים, פה, איברים אינטימיים וכדומה.

 *** מומלץ לנסות קודם לשימוש כמות קטנה של תרכובת שמן אתרי אקליפטוס מהול בשמן צמחי (בהתאם למינון המופיע על תווית המוצר) על מפרק כף היד בחלקו הפנימי, על מנת לוודא שאין תגובה אלרגית כלשהי.

לרכישת שמן אתרי אקליפטוס גלובולוס מבית אתריא בריאה מהטבע - הקליקו כאן

לרכישת שמן אתרי אקליפטוס רדיאטה מבית אתריא בריאה מהטבע - הקליקו כאן

לרכישה עכשיו

הצצה לחנות שלנו