שמן לבונה מבית אתריא בריאה מהטבע

שמן לבונה

שם בוטני – Boswellia Carteri

שמן הלבונה מופק מעץ קטן הגדל בצפון אפריקה ובארצות ערב, בעל תפרחת לבנה וורודה. חתכים הנעשים בקליפת העץ, מפרישים טיפות שרף בניחוח נעים, ומטיפות אלה מפיקים את השמן.

כבר בימי קדם נודע שמן הלבונה בסגולותיו, ונחשב ליקר ערך; אז השתמשו בו בעיקר לפולחן דתי, אבל גם לחניטה במצרים העתיקה ואף לגירוש שדים ורוחות; הקטורת המופקת מן השמן גורמת להאטת הנשימה ולהעמקתה, ומגבירה את שלוות המתפללים.

שמן לבונה – מזור לנפש

גם בימינו בולטת השפעת השמן על מי שמתרגלים מדיטציה. הלבונה מסייעת להרפיה עמוקה, ועוזרת להתנתק ממחשבות על העבר, עוזרת לצאת מתקיעות, ונוטעת שלווה וביטחון. היא מרגיעה התקפי חרדה ומעודדת סלחנות. שמן הלבונה מסייע לנשים החוות דיכאון לאחר לידה.

שמן לבונה – שפע שימושים לבריאות טובה

מערכת החיסון

שמן לבונה מגביר את פעילות מערכת החיסון, והוא נוגד חמצון חזק במיוחד. הוא משקם את רקמות ריריות הגוף, נוגד דלקות וזיהומים, מגביר ייצור לויקוציטים ולימפוציטים ומחטא. הוא מטפל ביעילות בדלקות במערכת השתן ומנקה רעלים מן הגוף.

מערכת הנשימה 

שמן לבונה מטפל ביעילות מרבית בדלקות בדרכי הנשימה: אסטמה, שיעול, ברונכיטיס, סינוסיטיס, הצטננות ודלקת גרון. הוא מקל על נזלת ומכייח ליחה. מומלץ לעסות את החזה בשמן או לשבת באמבט.

מערכת העיכול 

למרות שבארץ לא ניתן רישוי לשימוש בשמנים אתריים בבליעה למעט מקרים חריגים והשימוש במקרים הללו הוא באחריות המשתמש והמשתמשת בלבד כמובן, חשבנו שיעניין אתכן ואתכם לדעת גם ששמן לבונה מטפל בדלקות מעיים, בשלשולים ובכיבים סרטניים. הוא מנטרל גזים, מפחית חומציות בקיבה ומסייע במקרים של צרבת. הלבונה מחזקת חניכיים, מסייעת לעיכול באמצעות הפרשה מוגברת של מיצי עיכול, ותורמת לספיגת המזון בגוף. בלקיחה פנימית ובהתאם לרשום מעלה יש כמובן להתייעץ עם ארומתרפיסטים מוסמכים טרם טיפול באופן הזה.

מערכת העצבים 

הלבונה מכילה ססקויטרפנים – כימיקלים נוגדי דלקת, המשקמים את העור ומכווצים כלי דם. היא מטפלת ביעילות בטחורים ובדליות ומשככת כאבים. שמן לבונה משפיע על הזיכרון והחשיבה ומסייע במצבי מתח.

עור

הלבונה מכווצת נקבוביות, עוצרת דימום מחתכים, מאיצה חידוש תאים ומרפאת פצעים ונגעים, ולכן טובה לטשטוש צלקות למיניהן, לריפוי אקנה ולמניעת זיהומים בעור.

שמן לבונה ממריץ ומרענן עור פנים עייף ויבש, ממצק עור רפוי ומטשטש קמטים, יעיל הן לעור מבוגר והן לעור מתבגר.

מין ומערכת הרבייה

שמן לבונה מאזן את פעילות הרחם, ומטפל בדלקות במערכת המין הנשית. הוא מסדיר את הפרשת האסטרוגן ומחזק את הרחם, מאזן דימום מוגבר בזמן מחזור ומפחית כאבים ועוד תסמינים המתלווים למחזור כמו: בחילות, עצבנות וכאבי ראש; מומלץ לעסות את הבטן (לאחר מהילה בשמן נשא כמובן) או לטבול באמבט.

אזהרות –

הלבונה מעוררת חלומות ולעיתים סיוטים;

הלבונה אסורה לשימוש בהיריון כי יכולה לחזק את שרירי הרחם.

לרכישת שמן אתרי לבונה מבית אתריא בריאה מהטבע - הקליקו כאן 

לרכישה עכשיו

הצצה לחנות שלנו