שמן יסמין בחוחובה מבית אתריא – בריאה מהטבע

שמן יסמין

שם בוטני: Jasminum Grandiflorum

היסמין הוא שיח מטפס. מוצאו במצרים ובהודו, ומגדלים אותו גם בסין, במערב אסיה, בצרפת ובארצות הים התיכון. כמות אדירה של פרחים נדרשת כדי להפיק כמות מזערית של שמן. את הפרחים קוטפים בשעות החשכה, אז ניחוחם בשיאו. את השמן מפיקים בממס, ולאחר שמוצה כל השמן מן הפרחים, מרחיקים את הממס.

שמן יסמין - אתריא בריאה מהטבע

לשמן יסמין ניחוח פרחוני, חזק ואקזוטי, צבעו ירוק–חום ומרקמו צמיגי, והוא נחשב למלך השמנים. בסין השתמשו בו להקלה על כאבי שרירים וכאבי ראש.

שמן יסמין מטפל ביעילות במגוון רחב של כאבים, כאבים שמקורם בגוף עקב עבודה פיזית, וכאבים שמקורם בנפש. שמן יסמין מחטא, מחזק, נוגד עודף גזים, קוטל טפילים ומרפה שרירים. הוא מרפא דלקות ומעלה לחץ דם נמוך.

שמן יסמין – השפעה הורמונאלית ניכרת

שמן יסמין מביא מזור והקלה לנשים רבות, הן בזמן מחזור הן בחדר לידה. נשים הסובלות מעוויתות וכאבים בעת המחזור, יחושו הקלה בעת עיסוי או הנחת רטיות במקום הכאב. השמן מחמם ומצוין לעיסוי – חודר עמוק ולא מותיר אדמומיות בעור.

לקראת הלידה כדאי להצטייד בשמן יסמין; עיסוי הגב התחתון והבטן טרם הלידה מגביר הפרשת אוקסיטוצין ומזרז צירים. העיסויים מפחיתים את כאבי הצירים, מחזקים את התכווצויות הרחם ומעודדים את יציאת השליה. שימוש בשמן מפיג מתחים ומפחית תסמינים של דיכאון לאחר לידה. שמן יסמין מגביר ייצור חלב אצל מניקות, ומפחית סימני מתיחה.

גם הגברים יפיקו משימוש בשמן; שמן יסמין מטפל באין אונות שמקורה נפשי. השמן מטפל בבעיות בבלוטת הערמונית – דלקת או ערמונית מוגדלת, הוא מטפל במחלת הזיבה ומגביר ספירת זרע.

שמן יסמין בחוחובה - אתריא בריאה מהטבע

שמן יסמין - מערכת הנשימה

שמן יסמין מקל על שיעול המלווה בכיח ועל דלקות בחזה; השמן מרפה עוויתות בסמפונות, מטפל בצרידות ובאובדן קול, מקל על קשיי נשימה, ומטפל ביעילות בנזלת, בהתקררות ובדלקת גרון.

שמן יסמין - עור

שמן יסמין מתאים לכל סוגי העור; הוא מחייה עור מבוגר ויבש, מחדש תאים ומעניק ברק לעור הפנים. השמן מחטא, מעודד ריפוי פצעים ומקל על כוויות קור ועל אטופיק דרמטיטיס.

שמן יסמין בחוחובה - אתריא בריאה מהטבע

שמן יסמין – מנוחה לנפש

שמן יסמין מרגיע במצבי לחץ; הוא מפיג מתחים, מפחית חרדות ומקל על כאבי ראש; שמן יסמין משמח, מעורר, מרומם ומנחם. הוא מעלה ביטחון עצמי, משרה תחושת אופטימיות ומקל על קשיי הירדמות. שמן יסמין מחזק את מערכת העצבים ומטפל ביעילות בדיכאון ובאדישות קיצונית.

אזהרות

שמן יסמין מותר לשימוש בכמות מועטה בלבד, ויש למהול אותו בשמן נשא. בכמות גדולה מן הרצוי, עלול להביא לתגובה הפוכה.

אסור לשימוש בהיריון, ומותר ומומלץ בלידה. 

שמן חוחובה, Jojoba Oil, השמן בו מהול היסמין

שיח רב־שנתי שמוצאו במדבריות אמריקה. השמן מופק בכבישה קרה של פולי החוחובה, והוא למעשה שעווה ולא שמן, ולכן חודר בקלות לשכבת העור העליונה. שמן חוחובה מגן מפגעי מזג האוויר, קרינה והתחמצנות. השמן מחדיר לחות לעור יבש ופגום, ומומלץ מאוד לטיפול בפסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס וסבוריאה. 

לרכישת שמן יסמין בחוחובה מבית אתריא בריאה מהטבעהקליקו כאן

לרכישה עכשיו

הצצה לחנות שלנו