טיפול טבעי בחרדה וסטרס

כמה מילים על חרדה – שנייה לפני שניפרד ממנה

רבות נכתב על חרדה ועל כך שהחיים בעולם המודרני רוויים בסטרס (לחץ), בחרדות ובמתח יומיומי. כולנו יודעים לומר שהעומס הזה, המוטל על כתפינו עלול לבסוף לפגוע בבריאותנו הגופנית והנפשית.

הגוף שלנו הוא הרי יצירת מופת הרמונית, וכך קורה שכשדיכאון, חרדות וסטרס (לחץ) מופיעים ומדליקים לנו נורת אזהרה (אל תפספסו אותה –  פרוג'קטור לשיעור שלנו) הם עלולים לגרום להתפרצות מחלות עור כמו אטופיק דרמטיטיס ופסוריאזיס, או להאיץ את התקדמותן בקרב אנשים הלוקים בהן. ההסבר המקצועי הוא שקורטיזול ואדרנלין מופרשים בעת לחץ, וכשההורמונים מופרשים ביתר – האיזון בגוף מופר.

רמות האדרנלין הגבוהות פוגעות בין היתר באיכות השינה, שנת הלילה היא כתמונת ראי למצבנו הנפשי, והיא מושפעת כאמור ממתח, מחרדות, ממשברים ומלחצים יומיומיים ולכן במקרים שכאלה יתכן מאוד ונחווה קשיים בהירדמות ושינה קלה.

ביטויים נוספים למצבי סטרס, מתח וחרדה הם חוסר מנוחה, חוסר שקט, לעיתים אף רצון להסתגר ועוד.

טיפול טבעי בחרדה - לבנדר

נפרדים מהסטרס והחרדה – בוחרים בשלווה

חשוב שנזכיר לעצמנו, שבניגוד לאיך שזה מרגיש השליטה היא בידנו. אנחנו צריכים להסתכל עליה, על החרדה, להודות לה על השיעורים שנתנה לנו ולהחליט להיפרד ממנה.

נכון, לפעמים היא התמקמה אצלנו כל כך עמוק שקצת קשה לנו להיזכר שזו לא היא שמחליטה עלינו, ואז אולי נצטרך עזרה מקצועית ממישהו או מישהי שיזכירו לנו את זה ויספקו לנו קצת יותר כלים לפרידה הזו ממנה.

ולפעמים, היא עדיין אורחת ואנחנו צריכים להסתכל עליה ולומר לה זהו. אני יודע או יודעת איך את נראית, אני יודע או יודעת שזו את. עכשיו אני מחליט או אני מחליטה. ואז, אז יוכלו לבוא לעזרתנו חברינו הטבעיים והמשמחים – השמנים האתריים שהרי אנחנו תמיד אוהבות טבעי 😊 הם יוכלו להקל והם יוכלו לסייע בתהליך הפרידה הזה.

יש מה לעשות – טיפול טבעי בשמנים אתריים

את לא צריכה לקבל על עצמך חיים תחת סטרס (לחץ) וחרדה. אתה לא צריך לקבל על עצמך את הפגיעה באיכות החיים שנגרמת בעקבות הסטרס והחרדה. השמנים האתריים יכולים לעטוף אתכם ברגעים הקשים ולהפיץ ארומה והקלה מיידית, בפשטות ובלי מאמץ רב. אנחנו כאן, להמליץ לך על השמנים הטהורים שיכולים להיטיב עם הרגשתכם.

הדרים מרגיעים – מזור לנפש החרדה

טיפול טבעי בחרדה וסטרס (לחץ) - שמני ההדרים מאזנים את הנפש,

שמן אשכולית מרגיע, מרומם ומפיג חרדות. הוא יעזור לכם לשמור על אופטימיות, ויפוגג תחושות כעס וקנאה.

שמן ברגמוט מרגיע במצבי חרדה, משחרר ומאזן. השמן מקל על דיכאון ומעורר חוש הומור.

שמן תפוז משרה אווירה רגועה, מפחית התקפי חרדה ומפיג סטרס (לחץ). הוא משרה שמחה ואופטימיות ויעיל לטיפול בנדודי שינה (אינסומניה).

שמנים אתריים נוספים שאינם ממשפחת ההדרים אך מסייעים לנו בטיפול טבעי בחרדה וסטרס (לחץ) הם כמובן,

שמן לבנדר – הזנה רגשית. כמו שמני ההדרים, גם שמן הלבנדר משרה שלווה ורוגע; הוא מאזן רגשית, מסייע במצבי אי־שקט, מפיג חרדות, משחרר מתחים ומרומם את הנפש במצבי מצוקה ותשישות. השמן מקל על כאבי ראש או מיגרנות ומשרה אווירה רגועה לקראת השינה. 

שמן ארז האטלס הוא אנטי דיכאוני, מרגיע את מערכת העצבים ועוזר להסתגל לשינויים.

השמן מפיג מתחים וחרדות ומרומם רוח ונפש, מנחם ומקנה תחושת ביטחון. הוא מצוין לטיפול באנשים שחוו טראומה.

.שמן לבונה מרגיע, מעורר רוחנית ולכן מעולה ומומלץ לשימוש במדיטציות

לבנדר - אתריא בריאה מהטבע

על דרכי השימוש בשמנים אתריים

אז כמובן ששימוש במבער שמנים אתריים - יש לנו אחד יפייפה להציע, ממלאים את קערית המבער במים (אנחנו מעדיפות) אפשר גם מלח גס. בתחתית המבער שמים נר (כמו של שבת - במעטה אלומיניום) הנר כמובן מחמם את הקערית וכך המים עם השמנים בתוכם מתנדפים אל חלל האוויר ואנחנו נושמים ונושמות אותם.

שימוש אחר הוא דיפיוזר חשמלי - אנחנו לא מחזיקות כאלה. חשוב שזה יהיה דיפיוזר עשוי חומרים איכותיים. כיוון שהשמנים האתריים שלנו טהורים ומאוז חזקים דיפיוזר מחומרים ובעיקר פלסטיקה לא איכותית יכול להיפגם בעת השימוש.

טפטוף על דש הבגד - ישנם שמנים עם פיגמנט (כמו לדוגמא שמן תפוז שהוא בעל גוון כתמתם) אז בכל מקרה היינו מעדיפות לא לטפטף על בגדים ובדים שיקרים לליבך. בחודשי החורף אפשר לטפטף גם מעט על הצעיף וכמובן שהשמן האתרי בכל מקרה לא יבוא במגע עם הגוף - הוא הרי טהור כבר אמרנו :)

ולבסוף. תרכובות עיסוי למריחה על העור. ככלל אין להשתמש בשמן אתרי באופן ישיר על גבי העור - תמיד לאחר מהילה בשמן נשא כדוגמת שמן שקדים או שמן נבט חיטה. הנחיות המהילה נמצאות בעמוד המוצר של כל אחד מהשמנים וגם על גבי התווית של השמנים האתריים המלופפות על גבי הבקבוקונים.

מקוות שסייענו.

לימים שקטים ורגועים, לשלווה ולשמחה גדולה בלב.

שלי ולירון.

לרכישה עכשיו

הצצה לחנות שלנו