חמאת שיאה - מתנה טבעית וקסומה מהטבע

שם בוטני: Butyrospermum parkii
   
אחד המוצרים האהובים עלינו, מי היא אם לא חמאת השיאה.
 
חמאת שיאה, גם טבעית וגם פועלת באופן טיפולי ויעיל על גבי העור.
 
חמאת שיאה מופקת מאגוז עץ הקריטה הגדל באפריקה, שם הוא נחשב לקדוש מאחר
ולחמאה המופקת מאגוז השיאה ישנן איכויות טיפוליות מגוונות כמו טיפול בכאבים ראומטיים (ראומטיזם ואריטריטיס), כוויות, פצעים ועוד. זרע העץ עשיר מאוד בשומנים והחמאה המופקת ממנו מכילה הרבה אנטיאוקסידנטים וויטמיני A,E,F.
 
באפריקה, מקום גידולו של עץ הקריטה, משמשת חמאת השיאה את האוכלוסייה המקומית לטיפול והקלה על עור מגורה בילדים ותינוקות, מעשירה את העור בלחות ומטפלת בעור יבש וסדוק. חמאת שיאה משמשת באפריקה גם בבישול ובטקסים.
חמאת שיאה - אתריא בריאה מהטבע

ההבדל בין חמאת שיאה גולמית למעובדת ולכל האחרות

חמאת שיאה כמו הרבה חומרי גלם טבעיים אחרים מכילה הרבה מרכיבים וחומרים פעילים חיוניים שבמידה ועוברים תהליך עיבוד ערכם נאבד. ולכן, אם נרצה באמת להנות מכל תכונותיה הנפלאות והמופלאות של חמאת השיאה רצוי שנבחר בחמאת שיאה גולמית. זוהי הסיבה שזוהי חמאת השיאה שאנו מחזיקות על המדפים שלנו.
   
חשוב שלא להתבלבל בין שמות נוספים שמוצמדים לעיתים לחמאת השיאה אותה ניתן למצא בשוק ועלולים לבלבל כדוגמת שיאה טהורה או שיאה טבעית שאינן בהכרח חמאת שיאה גולמית.
    
חשוב לציין שלחמאת שיאה גולמית ישנו ריח אופייני, ולכן אם נרצה לטשטש קצת את הניחוח ניתן להיעזר בשמנים אתריים – נשמח לייעץ ולסייע בנוגע לזה.
חמאת שיאה- ETHERIA CREATION OF NATURE

על קוסמטיקה וחמאת שיאה

כיום ניתן למצא את חמאת השיאה במגוון מוצרים כמו קרמים לפנים, סבונים לעור משחות לילדים ותינוקות ועוד. עיקר השימוש בחמאת שיאה הוא בתחום מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה הטבעית.
  
חמאת שיאה בצורתה הגולמית היא מעט צהבהבה ועם ניחוח אופייני. היא מכילה הרבה קרטין הידוע ביכולותו להזין את העור. היא קשה בטמפרטורת החדר אך בחימום קל מאוד מתאפשרת מריחתה על העור בקלות רבה. היא מייצרת על גבי העור מהן מעטה הגנה מנזקי יובש וקור ויש האומרים גם מפני קרינת שמש.
  
חמאת שיאה מתאימה לכל סוגי העור ובעיקר מעולה להקלה על עור יבש וסדוק כמו מרפקים וכפות הרגליים וכמובן שמושלמת גם לטיפול והקלה בעור מבוגר הסובל מקמטים וקמטוטים.
  
חמאת שיאה ידועה ביכולתה לחדש את תאי העור ולכן היא מצויינת להקלה על פריחה, עור מגורה, פסוריאזיס (ספחת), אקזמות, דלקות עור, כוויות ועוד.
    
חמאת שיאה אמנם מנקה את העור. אך יחד עם זאת, 8% מהחמאה הם חומרים שאינם ניתנים לסיבון ולכן, לאחר רחצה ושימוש בסבון הם עדיין נשארים ללחלח את העור ולרכך אותו.
חמאת שיאה

חמאת שיאה מושלמת לתינוקות וילדים

יש הטוענים כי חמאת השיאה דומה לוורניקס (החומר שעוטף את התינוקות ברחם בזמן ההריון) מה שהופך אותה למצוינת ליובש בעור וטובה לשימוש בתינוקות ובילדים הסובלים מעור רגיש, יבש ומגורה בעיקר בעונת החורף.

חמאת שיאה לנשים בהריון

חמאת השיאה העשירה מסייעת בטיפול ומניעה של סימני מתיחה, בעיקר בשבועות בהם הבטן גדלה והעור מתחיל לגרד עם התרחבות הבטן.
  
בנוסף, חמאת שיאה מושלמת לשימוש בנשים לאחר לידה עם דגש על טיפול בפטמות סדוקות ויבשות וגם להקלה על צלקות (למשל לאחר ניתוח קיסרי).
    
אז אם נסכם, חמאת שיאה היא מוצר טבעי, טיפולי ושימושי במיוחד. שחובה שתמצא על המדף בכל בית.

לרכישה עכשיו

הצצה לחנות שלנו